2011. március 26., szombat

plussz egy kütyü

Mivel a váltón lévő gombsor versenyen elég nehézkesen található meg - a megnövekedett adrenalin szint miatt -
ezért úgy döntöttem készítek egy praktikusabb és "gyorsabb elérést" biztosító gombsort.
Ennek a lelke ugyan az a billentyűzet vezérlő mint a váltóé. -Hiszen úgy lett megépítve, hogy bármikor kiszerelhető legyen- Így a vezérlés része semmi gondot nem okozott.
A háza ugyan olyan műanyag amivel eddig dolgoztam, tehát az sem igényel túl nagy megerőltetést.
Viszont szerintem ennél jobb helyre nem igazán lehetett volna rakni...:)
Lássuk a képeket:
                                              


















És íme egy kis magyarázat:

5 megjegyzés:

  1. és valami infó, hogy hogy kellene összedobni egy ilyent? Mert érdekel a dolog, és megpróbálnám :)
    Na meg a H váltós ötlet is jó volna ha leírnád emailban :)
    Légyszi Emailban írj :)
    emailom: fradista_bence@citromail.hu

    VálaszTörlés
  2. Hello
    Láttam terveid között van egy kuplung építés.
    nekem van egy fölös fék+ gázpedálom és én aszt szeretném megcsinálni kuplungnak.
    Van valami ötleted?

    VálaszTörlés
  3. van !

    egyszerre ugyebár a pc több játékvezérlőt is tud vezérelni...nahát akkor? ha van game portod és xp-d van nem win7 vagy vistád akkor simán a peálokat rákötöd a gameportra és hali. vezetéket is köthetsz akár egy az egybe a gameportra és hajrá !!!

    VálaszTörlés
  4. Hello

    Na odáig eljutotam hogy rákötötem a pedált a gameportra de nem csinál semmit kellene neki vmi szofver?

    VálaszTörlés
  5. Ha a jó "lábakat" a jó pontra kötötted,akkor nem kell semmi mást tenned, mint a játékvezérlőknél a control panelon beállítod, hogy két tengelyes vezérlő és kész. Persze kalibrálod meg ilyen marhaságok. Remélhetőleg bios-ba nincs tiltva a gameport-od, meg ilyenek. :)

    legközelebb az email címemre írj : 79mano@citromail.hu

    VálaszTörlés