2009. február 19., csütörtök

Robo



Ez pedig a legújabb makettem. Ez abszolút nem nehéz - csak annak tűnik - És ez csak egy A4-es lap. Nagyon megtetszett, mert átalakítható egy repülővé, ugyanúgy min egy transformers csak ez legalább nem kerül súlyos ezer forintokba.Igaz játszani se olyan jó vele :-(

A csuklópontokon én amolyan kötöző drótot használtam, amit a műszaki berendezésekhez - tápkábel összetartásához- szoktak használni, de mostanában a játékokat is ilyennel rögzítik akartonhoz. Mondjuk az oldalon, - ahonnan leszedtem - befőttes gumit ajánlanak (már vettem is a Fresco-ban) - majd a következő robotnál meglátjuk, legalábbis remélem. Már meg van az áldozat, csak még nem "nyírtam ki" -hihihi

2 megjegyzés:

  1. Szuper ötlet ez a papír-transzformer.. igaz, gyerek kezébe nem annyira való:-)

    VálaszTörlés
  2. Szuperek!
    Majd megmutatom a férjemnek!
    flowerBetty

    VálaszTörlés